Kwaliteit en tevredenheid

Kwaliteit en tevredenheid

Bij Elver meten we de kwaliteit van zorg door middel van vragenlijsten. Hoe vinden cliënten en/of behandelaren dat een behandeling verloopt? Op drie verschillende momenten wordt er gemeten: 0-meting (start), de tussenmeting (tijdens een behandeling) en kort voor de laatste behandeling. Dit noemen we Routine Outcome Monitoring (ROM). Het ROM biedt ons en cliënten informatie over de effectiviteit van behandeling.

Klachten?

Bij Elver streven we ernaar om de beste zorg te leveren aan onze cliënten. Het kan gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Als dat gebeurt, bespreek dat dan met ons. Je kunt jouw klacht op verschillende manieren oppakken:

Nog niet tevreden? Dan kan je naar de Geschillencommissie Gehandicaptenzorg. 
Wil je meer weten over hoe om te gaan met een klacht? Klik dan hier.

Kwaliteitsstatuut

Per 1 januari 2017 zijn alle aanbieders van ‘geneeskundige GGZ’, verplicht een kwaliteitsstatuut openbaar te maken. Het kwaliteitsstatuut van Elver kan je hier downloaden.