Meer weten over zorg?
Bel met het Zorgloket
0314 69 69 99

Klachtenregeling

Bij Elver streven we ernaar om de beste zorg te leveren aan onze cliënten. Het kan gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Als dat gebeurt, bespreek dat dan met ons. Er zijn twee klachtenregelingen. Een algemene klachtenregeling en een klachtenregeling in het kader van de BOPZ.

1. Heeft u een algemene klacht?
Bespreek deze dan met ons. Hoe dat kan leest u in deze brochure.
Klik hier voor de versie van cliënten.

Contactgegevens Klachtenfunctionaris:
Tineke Zomer
Postbus 3, 7030 AA Wehl
06-30035156
klachtenfunctionaris@elver.nl

2. Heeft u een klacht in het kader van de BOPZ?
Dit zijn klachten die onder andere te maken hebben met vrijheidsbeperking, wilsonbekwaamheid, dwanghandelingen en het al dan niet tijdelijk toepassen van middelen en maatregelen. Een klacht kan schriftelijk of per mail verstuurd worden naar de Gezamenlijke Klachtencommissie Gelderse Zorginstellingen via onderstaande adres of emailadres:

Gezamenlijke Klachtencommissie Gelderse Zorginstellingen
Postbus 6
6860 AA Oosterbeek
secretariaatklachtencommissie@pluryn.nl

 


Raadpleeg de Klachtenregeling Cliënten voor meer informatie over het indienen van klachten.